myageb-app

 

MyAG Employee Benefits

Je verzekeringen altijd binnen handbereik

Met MyAG Employee Benefits heb je waar en wanneer je maar wil een overzicht van alle verzekeringen die je werkgever voor jou afsloot bij AG.

Waarom de MyAG Employee Benefits app downloaden?

  • check Bekijk je verzekeringen waar en wanneer je maar wil
  • check Haal meer uit je verzekeringen dankzij de handige functies (bekijk je waarborgen, bereken je aanvullend pensioen, meld een ziekenhuisopname, stuur je medische kosten door, ...)
  • check Profiteer van diensten die je helpen om voor je mentale en fysieke gezondheid te zorgen
  • check Unieke oplossing op de markt: simuleer het nettobedrag van jouw groepsverzekering
SVG Warning

Welke functies je in je app ziet, hangt af van de verzekeringen die je via je werkgever bij AG hebt en van je contract.

Hospitalisatie melden

Meld je hospitalisatie via de MyAG Employee Benefits app. Snel en eenvoudig dankzij je vooraf ingevulde gegevens.

Medische kosten verzenden

Bezorg ons je medische kosten via de MyAG Employee Benefits app. Voer de kosten van je arts (of specialist) in of laat je digitale kaart scannen in je apotheek.

Je kosten bekijken

Met de MyAG Employee Benefits app krijg je een overzicht van alle kosten die je ons hebt bezorgd. Zo kan je de kostenhistoriek van je gezondheidszorgen opvolgen.

Diensten die je helpen voor je gezondheid te zorgen

  • check Test en versterk je mentale veerkracht met My Mind by AG
  • check Raadpleeg een erkende huisarts waar en wanneer je maar wil met My Care by AG
  • check Profiteer van exclusieve aanbiedingen van onze zorgpartners
De diensten zijn alleen beschikbaar via de app. De beschikbare diensten zijn gekoppeld aan je contract.

My Mind, voor je mentale welzijn

Test je mentale veerkracht met My Mind by AG en versterk ze met inspirerende artikelen en persoonlijke opleidingen. Je kan 24/7 contact opnemen met ervaren consultants via My Mind by AG.

My Care, je digitale dokter

Met My Care by AG heb je toegang tot teleconsultaties met je huisarts als hij of zij een Doktr-account heeft, of met een erkende huisarts in België waar en wanneer je maar wil. Een afspraak maken hoeft niet.

Profiteer van exclusieve aanbiedingen van onze zorgpartners

Ontdek de promoties van onze zorgpartners en profiteer van kortingen door de kortingscode of op vertoon van je digitale My Healthcare Card.

Consulteer al je waarborgen via je werkgever

De MyAG Employee Benefits app geeft je een duidelijk overzicht van de pensioen- en zorgverzekeringen die je geniet via je werkgever.

Simuleer het nettobedrag van jouw groepsverzekering

De voordelen voor je:

  • Je hebt een beter idee van de belasting die je betaalt op jouw groepsverzekering.
  • Je bent gerustgesteld als je het nettobedrag kent dat je krijgt als je stopt met werken.
  • Je vindt een schat aan informatie in de FAQ's zodat je jr pensioen vol vertrouwen kunnen voorbereiden.

FAQ’s

Je kan nu de MyAG Employee Benefits app downloaden op je smartphone via de Google Play Store of de App Store. Installeer de app door de stappen in deze gids te volgen.

Als je nog geen account hebt, kan je er een aanmaken in de app met je klantreferentie. Die staat op je My Healthcare Card of in de communicatie die wij je stuurden.

De MyAG Employee Benefits app is alleen beschikbaar op smartphone.

Alle gezinsleden ouder dan 18 jaar kunnen de MyAG Employee Benefits app downloaden en zich aanmelden met de klantreferentie op hun My Healthcare Card staat.

Als je meerdere kosten wil doorsturen, kan je dat via dezelfde aangifte. Zo worden ze op hetzelfde moment behandeld.

Je kan je kaart door je apotheker laten scannen als je geneesmiddelen koopt die zijn voorgeschreven door een arts. Wij krijgen je aanvraag dan rechtstreeks en kunnen die sneller verwerken. Let op: als je alleen een hospitalisatieverzekering hebt, worden alleen de kosten voor en na de ziekenhuisopname terugbetaald.

Druk in je app op 'Nieuwe aangifte' en kies dan de optie 'Medische kosten versturen'. Je kan een foto, scan of pdf-document van je kosten toevoegen.

In je app druk je op 'Nieuwe aangifte' en kies je de optie 'Ziekenhuisopname melden'. Vervolgens geef je de datum in, de reden van je ziekenhuisopname en een aantal andere gegevens.

Druk in het startscherm van je app op 'Mijn aangiftes'. Je krijgt een overzicht van alle verzonden kosten.

Klik op 'digitale kaart' en selecteer de kaart. Op het scherm met de barcode, druk je op de 3 puntjes rechts van 'Kaart scannen'. Je kan nu je aanvraag valideren.

Je kan rechtstreeks contact met hen opnemen via hun supportmail in je app op de pagina's van de betrokken partner. Je kan ook op de contactknop klikken en dan op het gedeelte 'Externe partner'.

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​