Volgend verhaal klinkt je waarschijnlijk bekend in de oren. Na een ziekenhuisopname moet je bij de revalidatie gedurende een periode verschillende geneesmiddelen nemen. Nadat je deze aankoopt in de apotheek, stuur je voor de terugbetaling de apotheekbriefjes op naar je hospitalisatieverzekering. Het zou waarschijnlijk niet de eerste keer zijn dat je deze BVAC-attestjes volledig verfrommeld terugvindt in je binnenzak of – nog vervelender – kwijtraakt.
Met de My Healthcare Card behoort dit voortaan tot het verleden. Hoe? Laat je kaartje bij elk apotheekbezoek scannen. AG Employee Benefits ontvangt meteen elektronisch de attesten van je aankoop en betaalt je gemaakte kosten zo snel mogelijk terug.
Na activatie is je kaartje gebruiksklaar. Wacht dus niet te lang en activeer je kaartje vandaag nog. Je vindt alle info onderaan bij 'De My Healthcare Card: hoe werkt het?'.
Je kaartje kwijt? In je app heb je je kaart digitaal, een fysieke kaart is niet meer nodig.
Toch graag een fysiek kaartje? Geen probleem: log aan in je app (of op je pc), ga naar ‘Digitale Kaarten’, kies de kaart die je wil aanvragen en tik rechts bovenaan je scherm op de drie puntjes.
Nu ‘Aanvragen’ aanklikken en ’t is gefikst!